Zarządzenie Nr 59
Burmistrza Miasta Kowary

z dnia 24 czerwca 2013 r.

w sprawie powołania komisji do likwidacji dokumentów prawnego zabezpieczenia umów (weksli wraz z dokumentacją towarzyszącą do weksla)

Na podstawie art.30 ust.1 i art.33 ust.1 i 3 ustawy z dnia 8  marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 ze zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuje się komisję do likwidacji dokumentów prawnego zabezpieczenia umów (weksli wraz z dokumentacją towarzyszącą do weksla) w składzie:

1) Beata Gwizdek – Przewodnicząca komisji

2) Maja Stankiewicz – sekretarz komisji

3) Janina Kosowska – członek komisji

§ 2. 1. Z likwidacji dokumentów prawnego zabezpieczenia umów sporządza się protokół wg wzoru Załącznika

do niniejszego zarządzenia.

2. Protokoły podlegają ewidencji w rejestrze.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

Burmistrz


Mirosław Górecki

 


Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 59
Burmistrza Miasta Kowary
z dnia 24 czerwca 2013 r.

Protokół Nr ........

z likwidacji dokumentów prawnego zabezpieczenia umów (weksli wraz z dokumentacją

towarzyszącą do weksla)

przeprowadzonej w dniu …...................od godz.….......... do godz.….............

przez Komisję w składzie:

1. …................................. – Przewodnicząca komisji

2. …..................................– sekretarz komisji

3. …..................................– członek komisji

w obecności Skarbnika Miasta …...............................................

Likwidacja weksli wraz z dokumentacją towarzyszącą do weksla obejmuje n/w zabezpieczenia umów:

1) 

2) 

3) 

Fizycznej likwidacji dokonano przez pocięcie w niszczarce.

Protokół sporządzono w dwóch egzemplarzach.

Podpisy osób uczestniczących w likwidacji:

1) ….............................................................

2) ….............................................................

3) ….............................................................

4) ….............................................................