Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Imię i nazwisko: Halina Jurkiewicz
Telefon: 75 64 39 227
E-mail: halina.jurkiewicz
Zakres obowiązków:
-
Realizacja zadań z zakresu ustawy o ewidencji ludności i ustawy o dowodach osobistych oraz przepisów wykonawczych, w szczególności:
- prowadzenie ewidencji ludności polegającej na rejestracji określonych w ustawie podstawowych danych identyfikujących tożsamość oraz status administracyjnoprawny osób fizycznych;
- współdziałanie z instytucjami wymiaru sprawiedliwości i innymi jednostkami;
- prowadzenie rejestru PESEL oraz rejestru mieszkańców;
- wydawanie, wymiana i unieważnianie dowodów osobistych;
- udostępnianie danych gromadzonych w Rejestrze Dowodów Osobistych;
- wydawanie zaświadczeń z rejestru PESEL, rejestru mieszkańców i rejestru dowodów osobistych.
- Prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców – przekazywanie danych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- Sporządzanie spisu wyborców.
- Prowadzenie dokumentacji Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
- Wykonywanie innych służbowych poleceń przełożonego.
Wytworzył:
Udostępnił:
Radomski Krzysztof
(2008-02-25 10:20:28)
Ostatnio zmodyfikował:
Dmochowski Mariusz
(2020-06-30 11:31:33)