Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Imię i nazwisko: Katarzyna Cedro
Telefon: (75) 64 39 227
E-mail: katarzyna.cedro
Lokalizacja: budynek B, pokój nr 2, parter
Zakres obowiązków:
- Realizacja zadań z zakresu ustawy o ewidencji ludności i ustawy o dowodach osobistych oraz przepisów wykonawczych, w szczególności:
- prowadzenie ewidencji ludności polegającej na rejestracji określonych w ustawie podstawowych danych identyfikujących tożsamość oraz status administracyjnoprawny osób fizycznych;
- współdziałanie z instytucjami wymiaru sprawiedliwości i innymi jednostkami;
- prowadzenie rejestru PESEL oraz rejestru mieszkańców;
- wydawanie, wymiana i unieważnianie dowodów osobistych;
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z dowodami osobistymi;
- udostępnianie danych gromadzonych w Rejestrze Dowodów Osobistych;
- wydawanie zaświadczeń z rejestru PESEL, rejestru mieszkańców i rejestru dowodów osobistych;
- udostępnianie danych z rejestru mieszkańców.
- Prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców – przekazywanie danych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- Sporządzanie spisu wyborców.
- Systematyczne przekazywanie do zespołu redakcyjnego BIP informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska oraz odpowiedzialność za treść przekazywanych informacji.
- Systematyczne wykonywanie przeglądów informacji zamieszczonych w BIP, czuwanie nad ich aktualnością.
- Wykonywanie innych służbowych poleceń przełożonego.
Wytworzył:
Udostępnił:
Dmochowski Mariusz
(2022-10-10 08:09:15)
Ostatnio
zmodyfikował:
Dmochowski Mariusz
(2024-08-16 12:59:59)