GK-341/4/08 - remont III- go odcinka ulicy Św. Anny w Kowarach - usuwanie skutków powodzi
Aktualizacja 08.08.2008:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie art. 92 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (tekst jednolity Dz. U. z 2007 nr 223, poz. 1655 / Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP w celu wyłonienia Wykonawcy na zdanie pn : „Remont III- go odcinka ulicy Św. Anny w Kowarach – usuwanie skutków powodzi ”
rozstrzygniętego w dniu 08.08.2008 r, wybrana została najkorzystniejsza oferta tj.
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "TRAKT" Sędzisław 50, 58-400 Kamienna Góra za cenę brutto: 164.999,27 zł (słownie: sto sześćdziesiąt cztery tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt dziwięć 27/100 złotych )
Oferta w/w Wykonawcy jest jedyną ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu, Wykonawca nie podlega wykluczeniu , a oferta nie podlega odrzuceniu .
Streszczenie oceny złożonej oferty:
Nr oferty |
Liczba punktów kryterium |
---|---|
1 |
100 |
Dokument: GK-341-4-08_wybor_oferty.pdf
OGŁOSZENIE
Urząd Miejski w Kowarach
58-530 Kowary woj. dolnośląskie
ul. 1-go Maja 1a
tel. /075/ 6439225 fax. /075/ 7613173
Adres strony internetowej : www.bip.kowary.pl
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych : 164326-2008
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych : 2008-07-18
ogłasza przetarg nieograniczony w trybie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych / tekst jednolity Dz. U. z 2007 nr 223, poz. 1655 /, w celu wyłonienia Wykonawcy na zadanie pn.: „Remont III-go odcinka ulicy Św. Anny w Kowarach- usuwanie skutków powodzi”
Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.:
„Remont III-go odcinka ulicy Św. Anny w Kowarach- usuwanie skutków powodzi””
-
Zakres rzeczowy prac obejmuje roboty przewidziane w dokumentacji technicznej, (projekt budowlany, przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót) tj, roboty przygotowawcze, rozbiórki, ziemne, podbudowy, nawierzchnia.
Remont ulicy:
Remont ulicy polegać będzie:
-
odtworzenie trasy i punktów wysokościowych – 0,082 km
-
roboty ziemne kat I-VI 50% wykopu wykonywać ręcznie nad kablami telekomunikacyjnymi TP S.A – 196 m3
-
ułożenie geowłókniny pod stabilizacją – 312 m2
-
profilowanie i zagęszczenie podłoża cementem 1,5-2,5 MPa gr 15 cm – 312 m2
-
podbudowa z mieszanki 0/63 gr 20 cm - 287 m2
-
krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej z oporem – 82 mb
-
ułożenie drenażu pod krawężnikiem – 125 mb
-
ściek przy krawężniku z kostki kamiennej 16/18 – 219 mb
-
obrzeża betonowe 30x8 – 82 mb
-
warstwa odcinająca pod chodnik gr 10 cm – 164 m2
-
podbudowa chodnika z kruszywa 0/31,5 gr 10 cm – 164 m2
-
nawierzchnia chodnika z kostki betonowej 8 cm czerwonej – 164 m2
-
skropienie podłoża emulsją asfaltową – 287 m2
-
wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,8 lub 0/16 gr 7 cm- 287 m2
-
wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 mm gr 5 cm – 287 m2
Odwodnienie drogi:
-
wykonanie wpustów ulicznych fi 500 z rusztem żeliwnym C250 – 2 szt.
-
wykonanie kolektora fi 250 mm – 15 mb
-
przyłącze deszczowe fi 160 m m – 16 mb
-
wykonanie studni o średnicy 1000 mm o gł 1,65 m – 1szt.
-
Przełączenie istniejącego do sieci kanalizacji – 1 kpl.
-
Ułożenie rury ochronnej o śr. 250 mm dwupłaszczowej – 30 mb
-
Kolizja telekomunikacyjna TP S.A :
-
obudowa sieci telekomunikacyjnej rurą arota dwudzielną §160 mm (założenie geowłókniny i stabilizacji betonem) wraz z odkopaniem rur i ich zasypaniem – 82 mb
-
inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza obiektów i urządzeń
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych,
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
Zamawiający nie dopuszcza porozumienia się droga elektroniczną ,
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające,
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej,
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
Termin związany z ofertą 30 dni
kod CPV
CPV – 45.23.31.40-2
CPV- 45.11.00.00-1
CPV - 45.23.24.52-5
CPV - 45.23.23.10-8
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100 %
Ustala się wadium w kwocie – 1.600,00 zł
Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2008r
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki:
-
Posiadanie uprawnień do wykonywania tego zadania.
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem -że wszyscy podwykonawcy nie będą realizować więcej niż 50% całości zadania, jeden podwykonawca nie będzie realizował mniej niż 20% zamówienia.
-
Udział podwykonawców realizujących część zamówienia należy wykazać w załączniku nr 6 do SIWZ.
-
Wykonawca musi posiadać ważną polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .
-
-
Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje zgodnie z odrębnymi przepisami (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi drogowymi dla dróg o klasie Z oraz posiadają uprawnienia do kierowania robotami obejmującymi kanalizację deszczową - oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa)
-
Wypełnione załączniki do SIWZ
-
Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ
-
Akceptacja załączonego wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ
-
Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – załącznik nr 3 do SIWZ
-
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednym zamówieniem o podobnym charakterze i kosztach. Za podobny charakter Zamawiający uzna wyłącznie realizację remontu pomieszczeń, instalacji elektrycznej , sanitarnej, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł – załącznik nr 4 do SIWZ
-
złożyć oświadczenia – załącznik nr 5 do SIWZ
-
Wykaz podwykonawców – załącznik nr 6 do SIWZ
-
Kosztorys ofertowy – załącznik nr 7
-
Harmonogram finansowo -rzeczowy – załącznik nr 8
-
Dowód wniesienia Wadium
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 6 /parter w budynku głównym/.
Szczegółowych informacji udziela pracownik upoważniony do kontaktu z Wykonawcami Pani Paulina Gierałt tel. /075/ 6439225 fax. /075/ 7613173, pok. nr 6 /parter budynku głównego/ w godz. 800 – 1200 w dni robocze.
Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „ Remont III – go odcinka ulicy Św. Anny w Kowarach- usuwanie skutków powodzi ”, należy złożyć w terminie do 08.08. 2008 r o godz. 950 w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie /pok. 12, I piętro/
Jedynym kryterium wyboru oferty będzie cena oferowana za zakres prac opisanego przedmiotu zamówienia.
Sesja otwarcia ofert będzie miała miejsce w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej /pok. 13, I piętro/ o godz. 1000 w dniu 08.08.2008r
Dokumenty:
ogłoszenie o przetargu: gk-341-4-08_remont_ul_sw_anny-ogloszenie.pdf
SIWZ na remont ul. Św Anny w Kowarach : gk-341-4-08_remont_ul_sw_anny-siwz.pdf
opis techniczny: gk-341-4-08_remont_ul_sw_anny-projekt.pdf
przedmiar robót: gk-341-4-08_remont_ul_sw_anny-przedmiar.pdf
przekrój konstrukcyjny: gk-341-4-08_remont_ul_sw_anny-przekroj.pdf
rysunek drogi: gk-341-4-08_remont_ul_sw_anny-mapa.pdf
szczegółowa specyfikacja techniczna: gk-341-4-08_remont_ul_sw_anny-specyfikacja.pdf