Zarządzenie nr 25/2008
ZARZĄDZENIE NR 25/2008
BURMISTRZA MIASTA KOWARY
Z DNIA 4 kwietnia 2008 r.
W SPRAWIE POWOŁANIA KOMISJI PRZETARGOWEJ
Działając na podstawie art 19 ust 2 Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 nr 223, poz. 1655 )w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na Remont ulicy Św. Anny w Kowarach – usuwanie skutków powodzi postanawiam co następuję :
§1
Powołuję Komisję Przetargową w składzie
-
Przewodniczący Komisji Przetargowej - Bartłomiej Nawrocki
-
Sekretarz Komisji Przetargowej - Paulina Gierałt
-
Członek Komisji Przetargowej - Krzysztof Woźniak
-
Członek Komisji Przetargowej - Zbigniew Kozik
§2
Komisja rozpocznie prace z dniem przyjęcia zarządzenia tj 4 kwietnia 2008 r.
§3
-
Szczegółowe zadania Komisji zostały określone w art 20 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych a zasady odpowiednio określa Regulamin Komisji Przetargowej będącym załącznikiem do niniejszego zarządzenia .
-
Komisja :
- dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia
- przeprowadzi badanie i ocenę ofert
- przedstawi Burmistrzowi propozycje wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty , wyboru najkorzystniejszej oferty bądź wniosek o nieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.
§4
Wykonanie zarządzenia powierza się Referatowi Gospodarki Komunalnej Infrastruktury Technicznej i Ochrony Środowiska w Kowarach.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania .
Dokument: z08-25.pdf