Stanowisko ds. kontroli
Imię i nazwisko: Barbara Siekaczyńska
Telefon: 75 64 39 234
E-mail: barbara.siekaczynska
Lokalizacja: pokój nr 23
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie i aktualizacja procedur kontroli;
- Planowanie, organizowanie i prowadzenie kontroli w jednostkach organizacyjnych Gminy Miejskiej Kowary, w tym w Instytucjach Kultury oraz w podmiotach, którym zostały przekazane przez Gminę środki publiczne lub mienie komunalne;
- Sporządzanie protokołów, opracowywanie zaleceń, wniosków pokontrolnych i przygotowywanie wystąpień pokontrolnych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Burmistrzowi;
- Sporządzanie i przedstawianie Burmistrzowi rocznych sprawozdań z zakresu przeprowadzonych kontroli;
- Sprawdzanie realizacji zaleceń pokontrolnych;
- Sygnalizowanie dostrzeżonych lub stwierdzonych nieprawidłowości w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego lub jednostek organizacyjnych;
- Sporządzanie analizy obszarów ryzyka w zakresie działania jednostek organizacyjnych;
- Przechowywanie, udostępnianie dokumentacji z kontroli prowadzonych przez organy zewnętrzne, współpraca w czasie kontroli, nadzór nad realizacją wydanych przez nie zaleceń;
- Udzielanie informacji publicznej z zakresu swojego stanowiska pracy;
- Bieżące przekazywanie do zespołu redakcyjnego BIP informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska oraz odpowiedzialność za treść przekazywanych informacji;
- Systematyczne wykonywanie przeglądów informacji z zakresu swojego stanowiska pracy, zamieszczonych w BIP, czuwanie nad ich aktualnością;
- Wykonywanie innych służbowych poleceń przełożonego.
Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio
zmodyfikował: