Stanowisko ds. kadr

Imię i nazwisko: Justyna Pająk-Dmochowska
Telefon: 75 62 99 233
E-mail: justyna.pajak
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 2a, parter

Zakres obowiązków:

  1. Prowadzenie spraw i czynności związanych z nawiązaniem, rozwiązaniem i przebiegiem stosunku pracy pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych, zgodnie przepisami prawa samorządowego i prawa pracy oraz przepisów wykonawczych.
  2. Przygotowywanie niezbędnych danych do naliczenia wynagrodzeń pracowników, nagród, dodatkowych wynagrodzeń rocznych, nagród jubileuszowych, itp.
  3. Obsługa systemu KADRY.
  4. Obsługa platformy PUE-ZUS.
  5. Obsługa elektronicznego systemu rejestracji czasu pracy.
  6. Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej.
  7. Przeprowadzanie analiz wykorzystania czasu pracy.
  8. Organizowanie i prowadzenie naborów na stanowiska urzędnicze.
  9. Organizowanie służby przygotowawczej pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych
  10. Organizowanie i prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych.
  11. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami pracowników, plan szkoleń, rejestr szkoleń.
  12. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.
  13. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach zatrudniania pracowników skierowanych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych i stażystów oraz opracowywanie wniosków.
  14. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, tj. instrukcji, regulaminów
  15. Przygotowanie i przeprowadzanie przeglądów kodeksu etycznego.
  16. Stały nadzór nad przeznaczonymi w budżecie środkami na realizację zadań związanych z zakresem czynności oraz niezwłoczne informowanie bezpośredniego przełożonego o istniejących zagrożeniach związanych z realizacją budżetu.
  17. Planowanie zadań i środków do budżetu na przyszły rok budżetowy.
  18. Bieżące przekazywanie do zespołu redakcyjnego BIP informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska oraz odpowiedzialność za treść przekazywanych informacji.
  19. Systematyczne wykonywanie przeglądów informacji z zakresu swojego stanowiska pracy zamieszczonych w BIP, czuwanie nad ich aktualnością.
  20. Sporządzanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia dla byłych pracowników, których dokumentacja znajduje się w archiwum Urzędu.
Wytworzył:
Udostępnił:
Dmochowski Mariusz
(2019-11-06 10:56:30)
Ostatnio zmodyfikował:
Dmochowski Mariusz
(2024-08-19 15:56:01)