Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Kowarach Przeczytaj artykuł "Stanowisko ds. gospodarczych, archiwum, p.poż. i BHP" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.kowary.pl Sat, 11 Jan 2025 19:57:42 +0100 <![CDATA[Stanowisko ds. gospodarczych, archiwum, p.poż. i BHP]]> Imię i nazwisko: Izabela Górczyk
Telefon: 75 64 39 230
E-mail: izabela.gorczyk
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 2, parter

Zakres obowiązków:

  1. Wykonywanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, wynikających z Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych, a w szczególności prowadzenie spraw związanych z badaniami profilaktycznymi, szkoleniami bhp, przeglądami i oceną stanowisk pracy, szacowaniem ryzyka współpraca w tym zakresie z osobą wykonującą zadania z zakresu bhp w ramach umowy zewnętrznej.
  2. Zawieranie umów z podmiotami świadczącymi usługi w zakresie medycyny pracy, współpraca z nimi.
  3. Wydawanie druków ścisłego zarachowania. Prowadzenie ewidencji.
  4. Wykonywanie zadań z zakresu gospodarki wyposażeniem urzędu, tj.:
    • zakupy wyposażenia (meble, inne drobne sprzęty biurowe),
    • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
    • bieżące znakowanie zakupionego wyposażenia,
    • stała kontrola istniejącego oznakowania, uzupełnianie braków,
    • sporządzanie i aktualizowanie spisów,
    • współpraca z komisją inwentaryzacyjną,
    • likwidacja i nadzór nad przekazywaniem wyposażenia na rzecz innych podmiotów.
  5. Sprawy związane z organizacją drobnych remontów i napraw w budynkach urzędu, wyłonienie wykonawcy, współpraca w tym zakresie z pracownikiem ds. zamówień publicznych.
  6. Sprawy związane z utrzymaniem porządku w budynkach oraz w otoczeniu, zakup środków.
  7. Prowadzenie spraw z zakresu zgłaszania szkód w majątku urzędu, współpraca z brokerem.
  8. Współudział w organizacji ochrony budynków urzędu:
    • współpraca z firmą ochroniarską w zakresie realizacji umowy,
    • przyjmowanie zgłoszeń o ewentualnych awariach i niewłaściwym sposobie działania systemu alarmowego, informowanie o tym firmy ochroniarskiej,
    • współpraca w zakresie nadawania uprawnień do systemu alarmowego,
    • nadzorowanie wykonania usług oraz rozliczanie faktur za usługę ochrony.
  9. Organizacja i prowadzenie archiwum zakładowego:
    • organizacja przekazywania akt do archiwum,
    • przeglądy akt w archiwum i typowanie do brakowania,
    • organizacja zniszczenia zbrakowanych akt,
    • przekazywanie dokumentacji archiwalnej do archiwum państwowego,
    • czuwanie nad prawidłowością stosowania Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt przez pracowników, udzielanie instruktażu w tym zakresie.
  10. Czuwanie nad terminowością wykonywania przeglądów pięcioletnich i rocznych budynków urzędu.
  11. Wykonywanie zadań z zakresu zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników, wynikających z przepisów Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych. Wyznaczanie osób odpowiedzialnych za ewakuację.
  12. Stały nadzór nad przeznaczonymi w budżecie środkami do realizacji zadań związanych z zakresem czynności oraz niezwłoczne informowanie bezpośredniego przełożonego o istniejących zagrożeniach związanych z realizacją budżetu.
  13. Planowanie zadań i środków do budżetu na przyszły rok budżetowy.
  14. Bieżące przekazywanie do zespołu redakcyjnego BIP informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska oraz odpowiedzialność za treść przekazywanych informacji.
  15. Systematyczne wykonywanie przeglądów informacji z zakresu swojego stanowiska pracy zamieszczonych w BIP, czuwanie nad ich aktualnością.
  16. Czuwanie nad terminowością wykonywania przeglądów gaśnic i hydrantów.
]]>
https://bip.kowary.pl/artykul/stanowisko-ds-gospodarczych-archiwum-p-poz-i-bhp Mon, 04 Nov 2024 11:05:42 +0100