Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Kowarach Przeczytaj artykuł "Stanowisko ds. infrastruktury technicznej" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.kowary.pl Sat, 07 Jun 2025 12:21:23 +0200 <![CDATA[Stanowisko ds. infrastruktury technicznej]]> Imię i nazwisko: Paulina Gierałt
Telefon: 75 64 39 225
E-mail: paulina.gieralt
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 5, parter

Zakres obowiązków:

  1. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń komunalnych związanych z zaopatrzeniem ludności w wodę, gaz, energię elektryczną, odprowadzanie ścieków i zbiorowym ogrzewaniem budynków mieszkalnych.
  2. Podejmowanie działań mających na celu budowę i modernizację urządzeń komunalnych.
  3. Współdziałanie z Zarządzającymi nieruchomościami w zakresie eksploatacji zasobów gospodarki mieszkaniowej i towarzyszącej infrastruktury technicznej:
    • ocena stanu technicznego zasobów mieszkaniowych oraz egzekwowanie od zarządców budynków spełnienia przez nich obowiązków w tym zakresie,
    • współudział w opracowaniu programów wieloletnich i rocznych zadań remontowych budynków mieszkalnych i mieszkań oraz związane z nimi infrastruktury technicznej.
  4. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpowodziowej - współpraca i koordynacja działań w zakresie ustalonym planem operacyjnym Komitetu Przeciwpowodziowego.
  5. Ewidencja mienia komunalnego objętego nadzorem.
  6. Współpraca z referatem administracyjno - gospodarczym i kadr w zakresie przygotowywania, prowadzenia i nadzoru nad remontami budynków urzędu.
  7. Obsługa zadań z zakresu modernizacji i remontów dróg, ulic, placów i drogowych obiektów inżynierskich oraz ustalania planów robót remontowych i inwestycyjnych w tym zakresie.
  8. Nadzór nad obiektami sportowymi i placami zabaw oraz dokonywanie ich przeglądów technicznych.
  9. Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu czynności służbowych.
  10. Wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego.
]]>
https://bip.kowary.pl/artykul/stanowisko-ds-infrastruktury-technicznej Mon, 04 Nov 2024 14:00:43 +0100