Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Kowarach Przeczytaj artykuł "Stanowisko ds. obsługi klienta" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.kowary.pl Sat, 11 Jan 2025 18:46:13 +0100 <![CDATA[Stanowisko ds. obsługi klienta]]> Imię i nazwisko: Dominika Martyka
Telefon: 75 64 39 222
E-mail: dominika.martyka
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 1, parter

Zakres obowiązków:

  1. Kompleksowa obsługa korespondencji wpływającej do urzędu, tj.: przyjmowanie, wprowadzanie i dekretowanie w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, przekazywanie zadekretowanej korespondencji do wydziałów.
  2. Kompleksowa obsługa korespondencji wysyłanej, tj.: wysyłanie, prowadzenie rejestru przesyłek pocztowych, wybór i zawieranie umów z wykonawcą usług pocztowych.
  3. Współpraca z pracownikami roznoszącymi przesyłki urzędowe, nadzorowanie ich pracy, sporządzanie zestawień rozniesionych przesyłek, pilnowanie terminów doręczeń, kontrolowanie rozliczeń.
  4. Nadzór nad odbieraniem przesyłek przez pracowników jednostek organizacyjnych.
  5. Udzielanie informacji o procedurach załatwiania spraw w urzędzie.
  6. Wydawanie stosownych druków i formularzy oraz udzielanie pomocy przy ich wypełnianiu, zgodnie z wytycznymi przygotowanymi przez wydziały.
  7. Udzielanie informacji o zakresie spraw załatwianych w urzędzie lub wskazanie klientowi właściwego do jej załatwienia podmiotu, łącznie z jego adresem i godzinami urzędowania.
  8. Udzielanie informacji o strukturze i funkcjonowaniu urzędu.
  9. Kierowanie klientów urzędu do właściwych merytorycznie komórek.
  10. Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi urzędu w celu zapewnienia jak najszybszej i najpełniejszej obsługi klienta.
  11. Przyjmowanie zgłoszeń na telefon "AWARIA".
  12. Zakup materiałów i pomocy biurowych, wydawanie pracownikom, prowadzenie ewidencji.
  13. Zakup niezbędnych druków.
  14. Stały nadzór nad przeznaczonymi w budżecie środkami na realizację zadań związanych z zakresem czynności oraz niezwłoczne informowanie bezpośredniego przełożonego o istniejących zagrożeniach związanych z realizacją budżetu.
  15. Planowanie zadań i środków do budżetu na przyszły rok budżetowy.
  16. Bieżące przekazywanie do zespołu redakcyjnego BIP informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska oraz odpowiedzialność za treść przekazywanych informacji.
  17. Systematyczne wykonywanie przeglądów informacji z zakresu swojego stanowiska pracy zamieszczonych w BIP, czuwanie nad ich aktualnością.
]]>
https://bip.kowary.pl/artykul/stanowisko-ds-obslugi-klienta Mon, 04 Nov 2024 11:06:58 +0100