Stanowisko ds. kadr
Imię i nazwisko: Justyna Pająk-Dmochowska
Telefon: 75 62 99 233
E-mail: justyna.pajak
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 2a, parter
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw i czynności związanych z nawiązaniem, rozwiązaniem i przebiegiem stosunku pracy pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych, zgodnie przepisami prawa samorządowego i prawa pracy oraz przepisów wykonawczych.
- Przygotowywanie niezbędnych danych do naliczenia wynagrodzeń pracowników, nagród, dodatkowych wynagrodzeń rocznych, nagród jubileuszowych, itp.
- Obsługa systemu KADRY.
- Obsługa platformy PUE-ZUS.
- Obsługa elektronicznego systemu rejestracji czasu pracy.
- Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej.
- Przeprowadzanie analiz wykorzystania czasu pracy.
- Organizowanie i prowadzenie naborów na stanowiska urzędnicze.
- Organizowanie służby przygotowawczej pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych
- Organizowanie i prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych.
- Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami pracowników, plan szkoleń, rejestr szkoleń.
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych.
- Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach zatrudniania pracowników skierowanych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych i stażystów oraz opracowywanie wniosków.
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, tj. instrukcji, regulaminów
- Przygotowanie i przeprowadzanie przeglądów kodeksu etycznego.
- Stały nadzór nad przeznaczonymi w budżecie środkami na realizację zadań związanych z zakresem czynności oraz niezwłoczne informowanie bezpośredniego przełożonego o istniejących zagrożeniach związanych z realizacją budżetu.
- Planowanie zadań i środków do budżetu na przyszły rok budżetowy.
- Bieżące przekazywanie do zespołu redakcyjnego BIP informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska oraz odpowiedzialność za treść przekazywanych informacji.
- Systematyczne wykonywanie przeglądów informacji z zakresu swojego stanowiska pracy zamieszczonych w BIP, czuwanie nad ich aktualnością.
- Sporządzanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia dla byłych pracowników, których dokumentacja znajduje się w archiwum Urzędu.
Wytworzył:
Udostępnił:
Dmochowski Mariusz
(2019-11-06 10:56:30)
Ostatnio zmodyfikował:
Dmochowski Mariusz
(2024-08-19 15:56:01)