Stanowisko do spraw zamówień publicznych
RSSImię i nazwisko:Łukasz Domurat
Telefon: 75 64 39 228
E-mail: lukasz.domurat
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 15, I piętro
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, w tym m.in.:
- przyjmowanie i analiza wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego, stanowiących podstawę opracowywania treści wszelkich dokumentów zawierających specyfikację warunków zamówienia,
- przyjmowanie ofert, przechowywanie ofert,
- weryfikacja ofert pod względem formalno-prawnym,
- przedłużanie terminu składania ofert, sprawdzanie czy oferent dokonał obowiązku wpłacenia wadium,
- obsługa techniczna Komisji Przetargowej,
- zawiadomienie wykonawców o wyniku przetargu, przygotowanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,
- uczestnictwo w rozpatrywaniu odwołań i prowadzeniu postępowania odwoławczego,
- udział w czynnościach kontrolnych,
- uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
- wspieranie pracowników Urzędu w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej,
- opracowywanie projektów (wzorów) formularzy, wniosków i dokumentów służących udokumentowaniu każdego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- dokumentację związaną z przygotowaniem przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- specyfikację warunków zamówienia wraz z załącznikami,
- warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- ogłoszenia o zamówieniu,
- ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
- protokołu z postępowania,
- ogłoszenia o wykonaniu umowy.
 
- sprawdzenie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków dla potrzeb Komisji Przetargowej,
- opracowanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych,
- opracowanie planu postępowań,
- dbanie o terminowy zwrot wadium,
- archiwizacja dokumentacji przetargowej.
 
- Współpraca z radcą prawnym w sprawach wymagających opinii prawnej oraz w zakresie prowadzenia postępowania.
| Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Kowarach | 
|---|---|
| Odpowiedzialny za treść: | Mariusz Dmochowski | 
| Wytworzył: | Naczelnik Wydziału | 
| Data wytworzenia: | 01.11.2024 | 
| Opublikował w BIP: | Mariusz Dmochowski | 
| Data opublikowania: | 04.11.2024 14:11 | 
| Ostatnio zaktualizował: | Mariusz Dmochowski | 
| Data ostatniej aktualizacji: | 03.09.2025 07:48 | 
| Liczba wyświetleń: | 97 | 
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.
