W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Stanowisko ds. dzierżawy i rolnictwa

Imię i nazwisko: Anna Włodarska
Telefon: 75 64 39 228
E-mail: anna.wlodarska
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 3, parter

Zakres obowiązków:

  1. Prowadzi sprawy w zakresie dzierżawy nieruchomości, rolnictwa i leśnictwa, w tym:
    • przygotowywanie umów dzierżawy, użyczenia, najmu i użytkowania nieruchomości,
    • wystawianie faktur miesięcznych, półrocznych i rocznych za czynsz dzierżawny,
    • prowadzenie rejestrów dzierżawy,
    • współdziałanie z dzierżawcą lub zarządcą obwodu łowieckiego,
    • przyjmowanie i rozpowszechnianie komunikatów o pojawieniu się chorób i szkodników w sadach i uprawach przyjmowanie i rozpowszechnianie komunikatów o pojawieniu się chorób wśród zwierząt gospodarskich i leśnych,
    • wydawanie informacji o planowanych uprawach maku i konopi
    • podawanie do wiadomości publicznej zarządzeń Państwowego Lekarza Weterynarii w zakresie  tymczasowych środków zmierzających do umiejscowienia choroby i nadzór nad ich wykonaniem,
    • przygotowywanie dokumentacji w celu poświadczenia pracy w gospodarstwie rolnym,
    • wydawanie decyzji o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
    • przygotowywanie wniosków o dotację celową dotyczącą zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
    • przygotowywanie okresowych i rocznych sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizacji wypłat producentom rolnym zwrotu podatku akcyzowego,
    • prowadzenie spraw dot. szacowania strat w gospodarstwach rolnych, w których wystąpiły szkody spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
    • przygotowanie zarządzeń Burmistrza Miasta Kowary o przeznaczeniu nieruchomości do oddania w dzierżawę, najem, użyczenie i użytkowanie,
    • przygotowanie zarządzeń Burmistrza Miasta Kowary o ogłoszeniu przetargu na oddanie w dzierżawę, najem, użyczenie i użytkowanie nieruchomości,
    • przygotowanie dokumentów niezbędnych do spisania aktów notarialnych,
    • przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej z zakresu dzierżawy nieruchomości,
    • przygotowanie deklaracji podatkowych Urzędu Miasta Kowary.
  2. Wykonywanie zadań i czynności wynikających ze statutu gminy, regulaminu organizacyjnego i regulaminu pracy.
  3. Wykonywanie innych służbowych poleceń przełożonego.
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Kowarach
Odpowiedzialny za treść: Mariusz Dmochowski
Wytworzył: Ewelina Młotkowska
Opublikował w BIP: Mariusz Dmochowski
Data opublikowania: 04.11.2024 14:16
Liczba wyświetleń: 1
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.