Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Imię i nazwisko: Halina Jurkiewicz
Telefon: (75) 64 39 227
E-mail: halina.jurkiewicz
Lokalizacja: budynek B, pokój nr 2, parter
Zakres obowiązków:
- Realizacja zadań z zakresu ustawy o ewidencji ludności i ustawy o dowodach osobistych oraz  przepisów wykonawczych, w szczególności:
- prowadzenie ewidencji ludności polegającej na rejestracji określonych w ustawie podstawowych danych identyfikujących tożsamość oraz status administracyjnoprawny osób fizycznych;
- współdziałanie z instytucjami wymiaru sprawiedliwości i innymi jednostkami;
- prowadzenie rejestru PESEL oraz rejestru mieszkańców;
- wydawanie, wymiana i unieważnianie dowodów osobistych;
- udostępnianie danych gromadzonych w Rejestrze Dowodów Osobistych;
- wydawanie zaświadczeń z rejestru PESEL, rejestru mieszkańców i rejestru dowodów osobistych.
 
- Prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców – przekazywanie danych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- Sporządzanie spisu wyborców.
- Prowadzenie dokumentacji Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
- Wykonywanie innych służbowych poleceń przełożonego.
| Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Kowarach | 
|---|---|
| Odpowiedzialny za treść: | Mariusz Dmochowski | 
| Wytworzył: | Aniela Woźniak | 
| Opublikował w BIP: | Mariusz Dmochowski | 
| Data opublikowania: | 04.11.2024 12:21 | 
| Ostatnio zaktualizował: | Mariusz Dmochowski | 
| Data ostatniej aktualizacji: | 04.11.2024 13:06 | 
| Liczba wyświetleń: | 112 | 
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.
