W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

RSS

Imię i nazwisko: Halina Jurkiewicz
Telefon: (75) 64 39 227
E-mail: halina.jurkiewicz
Lokalizacja: budynek B, pokój nr 2, parter

Zakres obowiązków:

  1. Realizacja zadań z zakresu ustawy o ewidencji ludności i ustawy o dowodach osobistych oraz  przepisów wykonawczych, w szczególności:
    • prowadzenie ewidencji ludności polegającej na rejestracji określonych w ustawie podstawowych danych identyfikujących tożsamość oraz status administracyjnoprawny osób fizycznych;
    • współdziałanie z instytucjami wymiaru sprawiedliwości i innymi jednostkami;
    • prowadzenie rejestru PESEL oraz rejestru mieszkańców;
    • wydawanie, wymiana i unieważnianie dowodów osobistych;
    • udostępnianie danych gromadzonych w Rejestrze Dowodów Osobistych;
    • wydawanie zaświadczeń z rejestru PESEL, rejestru mieszkańców i rejestru dowodów osobistych.
  2. Prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców – przekazywanie danych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  3. Sporządzanie spisu wyborców.
  4. Prowadzenie dokumentacji Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
  5. Wykonywanie innych służbowych poleceń przełożonego.
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Kowarach
Odpowiedzialny za treść: Mariusz Dmochowski
Wytworzył: Aniela Woźniak
Opublikował w BIP: Mariusz Dmochowski
Data opublikowania: 04.11.2024 12:21
Ostatnio zaktualizował: Mariusz Dmochowski
Data ostatniej aktualizacji: 04.11.2024 13:06
Liczba wyświetleń: 4
Drukuj Zapisz do PDF
wersje

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.