Stanowisko ds. gospodarczych, archiwum, p.poż. i BHP
RSSImię i nazwisko: Izabela Górczyk
Telefon: 75 64 39 230
E-mail: izabela.gorczyk
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 2, parter
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, wynikających z Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych, a w szczególności prowadzenie spraw związanych z badaniami profilaktycznymi, szkoleniami bhp, przeglądami i oceną stanowisk pracy, szacowaniem ryzyka współpraca w tym zakresie z osobą wykonującą zadania z zakresu bhp w ramach umowy zewnętrznej.
- Zawieranie umów z podmiotami świadczącymi usługi w zakresie medycyny pracy, współpraca z nimi.
- Wydawanie druków ścisłego zarachowania. Prowadzenie ewidencji.
- Wykonywanie zadań z zakresu gospodarki wyposażeniem urzędu, tj.:
- zakupy wyposażenia (meble, inne drobne sprzęty biurowe),
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- bieżące znakowanie zakupionego wyposażenia,
- stała kontrola istniejącego oznakowania, uzupełnianie braków,
- sporządzanie i aktualizowanie spisów,
- współpraca z komisją inwentaryzacyjną,
- likwidacja i nadzór nad przekazywaniem wyposażenia na rzecz innych podmiotów.
- Sprawy związane z organizacją drobnych remontów i napraw w budynkach urzędu, wyłonienie wykonawcy, współpraca w tym zakresie z pracownikiem ds. zamówień publicznych.
- Sprawy związane z utrzymaniem porządku w budynkach oraz w otoczeniu, zakup środków.
- Prowadzenie spraw z zakresu zgłaszania szkód w majątku urzędu, współpraca z brokerem.
- Współudział w organizacji ochrony budynków urzędu:
- współpraca z firmą ochroniarską w zakresie realizacji umowy,
- przyjmowanie zgłoszeń o ewentualnych awariach i niewłaściwym sposobie działania systemu alarmowego, informowanie o tym firmy ochroniarskiej,
- współpraca w zakresie nadawania uprawnień do systemu alarmowego,
- nadzorowanie wykonania usług oraz rozliczanie faktur za usługę ochrony.
- Organizacja i prowadzenie archiwum zakładowego:
- organizacja przekazywania akt do archiwum,
- przeglądy akt w archiwum i typowanie do brakowania,
- organizacja zniszczenia zbrakowanych akt,
- przekazywanie dokumentacji archiwalnej do archiwum państwowego,
- czuwanie nad prawidłowością stosowania Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt przez pracowników, udzielanie instruktażu w tym zakresie.
- Czuwanie nad terminowością wykonywania przeglądów pięcioletnich i rocznych budynków urzędu.
- Wykonywanie zadań z zakresu zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników, wynikających z przepisów Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych. Wyznaczanie osób odpowiedzialnych za ewakuację.
- Stały nadzór nad przeznaczonymi w budżecie środkami do realizacji zadań związanych z zakresem czynności oraz niezwłoczne informowanie bezpośredniego przełożonego o istniejących zagrożeniach związanych z realizacją budżetu.
- Planowanie zadań i środków do budżetu na przyszły rok budżetowy.
- Bieżące przekazywanie do zespołu redakcyjnego BIP informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska oraz odpowiedzialność za treść przekazywanych informacji.
- Systematyczne wykonywanie przeglądów informacji z zakresu swojego stanowiska pracy zamieszczonych w BIP, czuwanie nad ich aktualnością.
- Czuwanie nad terminowością wykonywania przeglądów gaśnic i hydrantów.
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Kowarach |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Mariusz Dmochowski |
Wytworzył: | Dorota Czyżak |
Opublikował w BIP: | Mariusz Dmochowski |
Data opublikowania: | 04.11.2024 11:05 |
Ostatnio zaktualizował: | Mariusz Dmochowski |
Data ostatniej aktualizacji: | 04.11.2024 13:05 |
Liczba wyświetleń: | 6 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.