W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Stanowisko ds. obsługi klienta

RSS

Imię i nazwisko: Dominika Martyka
Telefon: 75 64 39 222
E-mail: dominika.martyka
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 1, parter

Zakres obowiązków:

  1. Kompleksowa obsługa korespondencji wpływającej do urzędu, tj.: przyjmowanie, wprowadzanie i dekretowanie w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, przekazywanie zadekretowanej korespondencji do wydziałów.
  2. Kompleksowa obsługa korespondencji wysyłanej, tj.: wysyłanie, prowadzenie rejestru przesyłek pocztowych, wybór i zawieranie umów z wykonawcą usług pocztowych.
  3. Współpraca z pracownikami roznoszącymi przesyłki urzędowe, nadzorowanie ich pracy, sporządzanie zestawień rozniesionych przesyłek, pilnowanie terminów doręczeń, kontrolowanie rozliczeń.
  4. Nadzór nad odbieraniem przesyłek przez pracowników jednostek organizacyjnych.
  5. Udzielanie informacji o procedurach załatwiania spraw w urzędzie.
  6. Wydawanie stosownych druków i formularzy oraz udzielanie pomocy przy ich wypełnianiu, zgodnie z wytycznymi przygotowanymi przez wydziały.
  7. Udzielanie informacji o zakresie spraw załatwianych w urzędzie lub wskazanie klientowi właściwego do jej załatwienia podmiotu, łącznie z jego adresem i godzinami urzędowania.
  8. Udzielanie informacji o strukturze i funkcjonowaniu urzędu.
  9. Kierowanie klientów urzędu do właściwych merytorycznie komórek.
  10. Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi urzędu w celu zapewnienia jak najszybszej i najpełniejszej obsługi klienta.
  11. Przyjmowanie zgłoszeń na telefon "AWARIA".
  12. Zakup materiałów i pomocy biurowych, wydawanie pracownikom, prowadzenie ewidencji.
  13. Zakup niezbędnych druków.
  14. Stały nadzór nad przeznaczonymi w budżecie środkami na realizację zadań związanych z zakresem czynności oraz niezwłoczne informowanie bezpośredniego przełożonego o istniejących zagrożeniach związanych z realizacją budżetu.
  15. Planowanie zadań i środków do budżetu na przyszły rok budżetowy.
  16. Bieżące przekazywanie do zespołu redakcyjnego BIP informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska oraz odpowiedzialność za treść przekazywanych informacji.
  17. Systematyczne wykonywanie przeglądów informacji z zakresu swojego stanowiska pracy zamieszczonych w BIP, czuwanie nad ich aktualnością.
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Kowarach
Wytworzył: Dorota Czyżak
Opublikował w BIP: Mariusz Dmochowski
Data opublikowania: 04.11.2024 11:06
Ostatnio zaktualizował: Mariusz Dmochowski
Data ostatniej aktualizacji: 04.11.2024 13:05
Liczba wyświetleń: 6
Drukuj Zapisz do PDF
wersje

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.