Dokumenty
Przed przystąpieniem do prac budowlanych związanych z usuwaniem azbestu wnioskodawca kieruje do Urzędu Miejskiego w Kowarach, wniosek (na gotowym formularzu – załącznik nr 1), o udzielenie dofinansowania oraz załącza:
a) kopię aktualnego dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości (budynku, działki), oraz w przypadku współwłaścicieli zgodę wszystkich pozostałych właścicieli na realizację zadania lub w przypadku wspólnoty mieszkaniowej uchwałę właściwego organu.
b) oświadczenie wnioskodawcy, iż jest/nie jest przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2020 r., poz.424, 1086 z późn. zm.) – załącznik nr 2.
c) informację o wyrobach zawierających azbest sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz. U. 2011 r., poz. 31 z późn. zm.), o ile nie złożono takiej informacji do dnia 31 stycznia danego roku –załącznik nr 3
d) kopię „Oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest” sporządzonej zgodnie ze wzorem zawartym w Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r., poz. 649 z późn. zm.) – załącznik nr 4.
e) kopię zgłoszenia prac polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest dokonanego właściwemu organowi administracji, tj. Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze.
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Kowarach |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Mariusz Dmochowski |
Wytworzył: | Magdalena Kwiatkowska |
Data wytworzenia: | 13.02.2025 |
Opublikował w BIP: | Mariusz Dmochowski |
Data opublikowania: | 13.02.2025 12:06 |
Ostatnio zaktualizował: | Mariusz Dmochowski |
Data ostatniej aktualizacji: | 13.02.2025 12:10 |
Liczba wyświetleń: | 13 |