Zastępca Naczelnika Wydziału ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i gospodarki przestrzennej
Imię i nazwisko: Ewelina Młotkowska
Telefon: 75 64 39 228
E-mail: ewelina.mlotkowska
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 3, parter
Zakres obowiązków:
- Nadzoruje wykonywanie czynności służbowych przez pracowników wydziału w zakresie:
- sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych,
- sprzedaży nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych,
- przekształcania prawa użytkowania wieczystego,
- aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego,
- przygotowania uchwał Rady Miasta w zakresie obrotu nieruchomościami,
- dzierżawy nieruchomości,
- rolnictwa i leśnictwa,
- zlecania operatów szacunkowych nieruchomości,
- naliczania podatku od nieruchomości zasobu gminnego,
- tworzenia i zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
- Prowadzenie ewidencji mienia.
- Sporządzanie corocznej informacji o stanie mienia komunalnego obejmującej zakres realizowanych zadań.
- Zlecanie opracowań geodezyjnych.
- Przygotowywanie oświadczeń o rezygnacji bądź korzystaniu z prawa pierwokupu nieruchomości.
- Wydawanie decyzji zatwierdzającej podziały nieruchomości w oparciu o przepisy ustawy o gospodarce nieruchomościami.
- Realizowanie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości przez gminę w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadków.
- Prowadzenie spraw związanych z zamianą gruntów stanowiących własność gminy a osobami fizycznymi i prawnymi.
- Prowadzenie postępowań scalania gruntów gminnych.
- Prowadzenie postępowań rozgraniczania nieruchomości.
- Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomości oraz nazw miejscowości.
- Nadawanie nieruchomościom numeracji porządkowych i nanoszenie ich do systemu elektronicznego.
- Opracowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie nadania nazw ulic.
- Opracowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami gminnymi.
- Ustanawianie i wygaszanie trwałego zarządu.
- Występowanie z wnioskiem o wywłaszczenie nieruchomości przeznaczonych w planie zagospodarowania przestrzennego na cele publiczne.
- Prowadzenie spraw z zakresu dziedziczenia majątku przez gminę jako spadkobiercę.
- Opracowanie analiz i strategii z zakresu gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi mienie gminy.
- Współdziałanie:
- w realizacji strategi rozwoju gminy i jej promocji,
- w sporządzaniu planów rozwoju gminy i budżetu miasta.
- Wykonywanie zadań i czynności wynikających ze statutu gminy, regulaminu organizacyjnego i regulaminu pracy.
- Wykonywanie innych służbowych poleceń przełożonego.
Wytworzył:
Udostępnił:
Radomski Krzysztof
(2008-04-03 10:13:31)
Ostatnio zmodyfikował:
Dmochowski Mariusz
(2024-08-21 11:22:19)