Zarządzenie nr 25/2008

 

ZARZĄDZENIE NR 25/2008


BURMISTRZA MIASTA KOWARY


Z DNIA 4 kwietnia 2008 r.


W SPRAWIE POWOŁANIA KOMISJI PRZETARGOWEJ


Działając na podstawie art 19 ust 2 Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 nr 223, poz. 1655 )w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na Remont ulicy Św. Anny w Kowarach – usuwanie skutków powodzi postanawiam co następuję :

§1

Powołuję Komisję Przetargową w składzie


  1. Przewodniczący Komisji Przetargowej - Bartłomiej Nawrocki
  2. Sekretarz Komisji Przetargowej - Paulina Gierałt
  3. Członek Komisji Przetargowej - Krzysztof Woźniak
  4. Członek Komisji Przetargowej - Zbigniew Kozik

§2

Komisja rozpocznie prace z dniem przyjęcia zarządzenia tj 4 kwietnia 2008 r.

§3

  1. Szczegółowe zadania Komisji zostały określone w art 20 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych a zasady odpowiednio określa Regulamin Komisji Przetargowej będącym załącznikiem do niniejszego zarządzenia .
  2. Komisja :

- dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia

- przeprowadzi badanie i ocenę ofert

- przedstawi Burmistrzowi propozycje wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty , wyboru najkorzystniejszej oferty bądź wniosek o nieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.

§4

Wykonanie zarządzenia powierza się Referatowi Gospodarki Komunalnej Infrastruktury Technicznej i Ochrony Środowiska w Kowarach.

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania .

 

Dokument: z08-25.pdf

Wytworzył:
Udostępnił:
Radomski Krzysztof
(2008-04-07 11:47:23)
Ostatnio zmodyfikował:
Radomski Krzysztof
(2008-04-07 11:49:01)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki